Friday, July 1, 2011

4 da 1st time...

haluu...

nama aku nora..nie 1st time aku menaip dlm ruangan blog..aku cite skit psl dri aku ea..aku ank yg ke 2 dr 6org adik brdik..aku ade sorg abg,sorg adik pmpuan n 3 adik laki..aku lahir kt hospital dungun dan seterusnya membesar kat sini...mama & papa aku berasal dr Sandakan,Sabah...dh lama kami duk kt dungun nie,kirenya dungun nie mcm kampung halaman aku dh wlaupun x sebenonya..ehehheh...skang ni3 aku bekeja sbagai babysitter..keje sndiri lbh sng dr keje ngan org..xde tensen2 kpala otak nk ikt kate bos..skang nie aku ikut kata hati aku..ahahhaha....(p/s: tula dlu org suh blajo molek xmboh..tgk leni jd gapo...:(....)ehehhee...tu je kot yg aku bleh celotehkan untk mlm nie..mata pun dh agak layu..esk ank2 wek aku ada,so celep time now...i'll continue my celoteh esk ye...gd nite...

No comments: